Skönt att vara ledig en lördag!

Godmorgon!

Så skönt att vara ledig idag, har ju jobbat mina två lördagar nu så nu är jag ledig två. Skönt! Bloggade ju genom mobilen igår men gick ju inte publicera det, blev så irriterad så jag struntade i det sen. Åkte hem efter jobbet igår och spenderade kvällen ihop med Adam & Kim. Vi kollade på idol som säkert många andra också gjorde, gud så duktiga dom var igår. Jag har även dragit på mig en förkylning, riktigt jobbigt. Men får hoppas det går över snart och att jag kan vara med på matchen imorgon. Vad som händer idag vet jag inte riktigt nu. Hjärtat tränar fotboll, så får se vad han vill hitta på sen. Jag kom med förslaget att baka lite pepparkakor och så, men de va inte så intressant. TRÅKMÅNS! Vill aldrig något som jag vill.. 

Nu ska jag rensa lite på min dator, se vad jag hittar för något kul. 
Peeeeaaace!


Kommentarer
Kusin Amelia

Det är väldigt bra för oss som går i skolan och alltid är lediga lör-sön! :)

Om du inte har något att göra skriv en önskelista å åk till Torup å gå på julskyltning! :) En bra idè :=) AAAAAAMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAA

2011-11-26 @ 12:09:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0