Kötbullar, potatismos & gräddsås!

Jag är typ stolt över mig själv, så duktig jag har varit idag. Bland annat har jag gjort hemmagjort potatismos, hemmagjorda köttbullar och sist men inte minst hemmagjord gräddsås, lagom till hjärtat kom hem från träningen och va hungrig ;) Det blev riktigt gott. Ser kanske inte jätte gott ut på bilden och ja jag gillar sås, haha. Annars idag har jag handlat, tvättat, dammsugit och sånt dära. Va även och lämnade Lovis vid sperlingsholm, pappsen och morfar hämtade upp henne där, dom hade varit i Tyskland. Tänkte hon kunde få komma hem till dom lite nu, hon har ju varit här sen i lördags! :) Men oj vad jag saknar henne redan, min lilla vovvsing ♥

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0