Fullt upp som vanligt!

Sov till 9 idag, riktigt skönt! Gick ut med Lova & sen åkte jag och handlade lite. Har även hunnit med en runda till stan, men blev inga kläder rikare. Jo ett par jeans bara. Men inte de jag ville ha som vanligt. 

Vid halv 4 kom mamsen&papsen hit och fikade, jag gjorde äppelpaj! ;) den blev riktigt god. Satt och pratade med dom en bra stund. När dom åkte hem så kom A hem. Då åkte vi till hans moster och kollade på en matta och jag på en klänning. Har inte bestämt mig hur jag ska göra, men lutar åt att jag köper den. Riktigt fin! 

Nu är maten här färdig, och klockan är 9. Att det alltid ska bli så sent med mat. Men ska bli gott! Idag blir det lax och grönsaker.  

Vi höööörs, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0