Då var man inte blond längre..

Idag har det varit fullt upp hela dagen. Va hos fina Sanna och blev fin i håret i förmiddags, åkte därifrån rödhårig. Att jag VÅGADE? Fattar knappt det själv.. känns som jag är blond ända in i själen.. men visst blev det fint. Jag är faktiskt hel nöjd. Känns dock ovant men det är ju inte så konstigt. Jag vänjer mig! 

Efter jag varit där var jag hos min moster och hälsade på, blev bjuden på mat också. Riktigt gott! Efter det åkte jag och hämtade min älskling på jobbet, och vi åkte till Ullared. Hittade inte speciellt mycket men kostade gjorde de ändå. Blev lite småsaker.. julgardin till köket och en stjärna. Men hittade inte så mycket som vi tyckte va fint. Tror allt vi är lite kräsna båda två ;) Så får se om vi hittar något fint här hemma istället. 

Nu har vi ätit goda räkmackor som vi gjort själva, riktigt gott. Har även hunnit med att plocka iordning här hemma, hade tänkt dammsuga med innan jag går och lägger mig. 

Här får ni 2 bilder ifrån dagen. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0