Soliga lördag.

Och jag sitter i min ensamhet vid datorn, min kära pojkvän har lämnat mig för ""träningsläger" och mamsing&papsing åkte till puerto rico inatt.. gottegrisar. Men jag ska nog klara mig, har ju mina 2 djur som just nu ligger och solar.. dom är för roliga. Blev lite extra glad också när mamma och pappa sa innan dom åkte att nästa gång får ni följa med, blir kanske till sommaren eller hösten.. något att se framemot! :) Pappa hittade riktigt bra priser på resor till turkiet i sommar.. hoppas bara att min älskling kan åka med isåfall också.. då hade allt varit perfa. Men tyvärr kommer nog fotbollen förstöra det..

Till något mindre roligt, va ju hos doktorn igår och jag har någon bakterie/virus i ögat så måste ta droppar 8 ggr om dagen!! Alltså varannan timme, jobbigt som tusan. Jag hatar det. Sen ska man ju helst ha någon som hjälper en att ta dom också men som sagt så har jag ju inte det.. får bli några turer upp till mormor lite då och då. Sen får jag försöka ta  själv någon gång men de är svårt. Riktigt snällt att min moster och kusiner åkte med mig in, vi gick lite på stan och så med. Köpte en jätte fin, men inte så billig tröja till min baby men ingenting till mig själv. Valde att lägga pengarna på honom istället. Blev en Adrian hammond tröja, 449 :- Men det är han så värd så, min plutt! ♥

ska försök hinna ge mig ut idag någon gång mellan dropparna, är ju nämligen ballong lördag i hylte. Ska försöka få med mig nikki, sömntutan. Senare ska jag umgås med maria, tror även det blir sleepover hihi. Hoppas ni får en bra lördag kära läsare, kram.



Kommentarer
Mia

Jag ska nog allt kunna hjälpa dig med dom där dropparna med... Hörs senare! =) <3

2011-03-26 @ 09:55:00
URL: http://miahehedin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0