Hoppas det funkar nu..

Försökte blogga innan idag men de funkade inte. Idag har jag jobbat mellan 8-12.40, blev en kort dag idag. Efter jobbet åkte jag hem en liten runda och sen åkte jag till mormor&morfar och hälsade på en liten stund. Nu är jag i lägenheten och tänkte snart städa lite, för det behövs. Passar på medans A vilar. Sen ska vi åka ner och handla.

Idag ringde dom från pysslingen i torup och ville att jag skulle komma och jobba imorgon. Så ska dit och jobba mellan 8-12 eftersom jag sen ska jobba i hylte mellan 12.30-16.30. Härligt med massa jobb, blir så glad! Längtar verkligen tills april, då jag får denna lönen, wihoo! Nä nu får jag ta tag i det jag ska göra, vi hörs!



Kommentarer
Jojo

sv; Tack Evelina!! =) Skönt med lite jobb, jag har också lyckats få lite i veckan, de e ju så himla roligt! o när lönen kommer är man ju inte annat än lycklig haha :D

2011-03-16 @ 17:14:53
URL: http://johannamarika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0