Härligt väder!!

Idag är jag ledig, riktigt skönt. Men mitt öga är inte bra alls, igår kunde jag knappt titta. Är lite bättre idag, men fortfarande inte bra. Jag hoppas det går över, för imorgon ska jag jobba igen. Åh, får jag inte de ena så får jag de andra?? Va nyss sjuk .. och precis blivit frisk.

Är dock stolt över mig själv som inte hängde med mor&far till gekås idag, inte likt mig. Men det blir bara dyrt när man åker dit, så bättre att jag stannar hemma. Fast mamma har fått en liten lista på vad hon ska köpa till mig visserligen, hihi. Mia tipsade mig om en super bra bh som jag köpte när vi var där, så mamma ska köpa en till åt mig idag. SUPERDUPERBRA! Aja, får la göra ett röj i lägenheten eller något. Tvätten har jag fixat redan.. så hm.. får la ta toaletten kanske, de tråkigaste av allt.

Saknar min A. Vill att han ska komma hem från jobbet nu och inte kvart över 4.

Vi hörsss laaateer!



Kommentarer
Mia

Klart vi måste ses snart, om det fina vädret håller i sig kanske vi kan ta en promenad någon dag =) Vi kanske ska fira Johanna den lördagen grabbarna är borta men om vi inte ska det kan vi absolut hitta på något =) Kram

2011-03-15 @ 10:55:56
URL: http://miahehedin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0