Fullt upp.

Hann aldrig blogga mer igår.. direkt efter att vi kom hem från ullared så hade grabbarna lagat mat. Så vi va hos Michael och Maria hela kvällen igår. Vi kollade på lets dance och sen spelade vi kort. Runt ett på natten kom jag och älsklingen hem sen. Vaknade idag av att det snöade för fullt, så tråkigt. Vid 11- tiden åkte vi upp till örnvallen och kollade på fotboll. Efter de åkte vi hem till mamma&pappa och åt mat. Sen upp och kolla på fotboll igen, på min kära bror. Men vi va inte där så länge, då det var riktigt kallt. Vi har även hunnit med att städa lägenheten idag, så vi har hunnit med mycket. Nu fastnade han vid xboxet och jag en stund vid datorn.
Ska ta bild på vad jag köpte igår nu, så det kommer upp på bloggen strax. Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0