friends are good.

I eftermiddag har jag faktiskt hunnit med en hel del. Åkte upp till mormor & morfar en runda efter jag jobbat och överraskades då med min favorit mat, muums vad gott det var. Fick även med mig matlåda till jobbet imorgon, toppen. När jag kom hem la jag mig i soffan och slumrade till en stund. Sen väckte mamma mig och vi åkte ner och fixade presenter till pappsen som fyller år imorgon. Efter det åkte jag till Nikki och fikade & snackade lite skit ;) alltid lika trevlig. Hon & Mackan åker utomlands med hans familj på lördagnatt, jag är inte alls avis! JAG VILL OCKSÅ ÅKA !!! Nu är jag hemma igen, och funderar på om jag ska kolla på dagens avsnitt av stylisterna, kollade ju på måndagens tidigare idag. Nej jag sparar nog det till efter jobbet imorgon. Höörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0