Ciao bella!

Idag har jag jobbat mellan 7.30-12.30. När jag kom hem slängde jag mig i sängen direkt och vilade en stund. Är dock fortfarande lika trött, och har ingen ork till någonting. Fast har hängt upp tvätt och slängt i ny tvätt, alltid något. Måste snart åka ner och handla med. Sen ska jag nog träffa Bella kanske, va evigheter sen sist. Så jag hoppas det blir så. Imorgon blir det jobb igen, fick frågan idag och inte säger jag nej inte. Så blir jobb mellan 6.30-13. Så idag måste jag verkligen lägga mig i tid.

Pratade med mamma & pappa igår och dom har kanonväder.. kul att va kritvit sen, haha. Dom lär ju va som pepparkakor.. som vanligt! Lite avis är jag allt.. fast dom förtjänar att åka iväg bara dom 2 faktiskt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0