Varit i Halmstad.

Hej på er. Har varit dålig på att blogga idag, men har inte hunnit med det. Åkte med Linnea till stan i förmiddags, vi gick i stan en liten stund, kollade lite. Blev helt förälskad i en parfym på body shop, aw.. luktade jordgubb. Linnea köpte den, men själv hade jag inga pengar. Den kostade bara 145 om man var medlem så riktigt billigt. Men är ju alla <3-s dag snart, kanske är någon som tänker lite extra på mig då ? :* jaojao. Så var det med de. Sen skulle hon till doktorn, så hängde med dit.

När vi kom hem följde Linnea med in en stund, och sen efter hon åkt hem så gick jag ut och gick en låååångrunda. Härligt, fast inte så roligt väder bara.
Nu ska jag gå och kolla vad mamma och pappa köpt i ullared, dom kom precis hem. Sen ska jag fixa inbjudningskort till min 20-års fest. Hörs sen, love from me!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0