Torsdag och mycket att fixa.

Gick upp tidigt idag, eller rättare sagt min underbara moster ringde och väckte mig vid 8. Men de gjorde inget, för jag behövde ändå komma upp. Har dammat nästan hela lägenheten nu, toaletten behöver verkligen städas och sen måste det dammsugas och donas. Ikväll ska jag som sagt ha mitt ljusparty, roligt. Så ska laga mat tills ikväll också och så ska jag försöka hinna med att slinga Nikkis hår. Måste även inom affären och handla allt som nu behövs. Som sagt schemat är fullt idag. Hinner inte skriva så mycket mer nu, ska åka hem en snabbis. Hej på er!


Kommentarer
Moster Fia

Tack för att du tycker jag är gullig...det är du med så klart <3. Tack för maten på partyt! Det var gott!

2011-01-28 @ 09:09:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0