Stan & ullared på en och samma dag.

Inte illa att ha hunnit med både och, men känner mig rätt seg nu. Köpte inget till mig själv i stan idag, behövde inget faktiskt. Men ibland får man nöja sig med att bara titta. Både jag och Amanda tog kycklingsallad på Hello till lunch, det var riktigt gott. När vi kom till Rydö sen så åkte vi nästan direkt till Ullared. Jag, Amanda, Helen & Kajsa. Det var verkligen inte mycket folk, men blev inte heller mycket handlat. Nu längtar jag efter min pojkvän som just nu är i Ätran och tränar fotboll. Men som tur är så kommer han ju hit sen så jag får mysa lite med honom. Har inte träffats alls mycket denna veckan, men det är bra att vara ifrån varandra lite ibland.


Blev en ny parfym i Ullared till mig och mamma, och sen ett nytt skal till min Iphone.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0