Nu är jag trött.

Har varit en najs dag med bästa Amanda. Gick först en liten stund på stan, och jag fick med mig ett par byxor hem. Var inte riktigt meningen att jag skulle handla något, men där gick mina sista pengar. Så nu får jag verkligen leva fattigt tills nästa vecka, men det ska nog gå bra. Ska ju inte göra något speciellt. Visar er bild på byxorna imorgon för är alldeles för trött för att krångla med det nu. Efter stan åkte vi och käkade på mc donalds, gott. Sen åkte vi vidare till Fyllinge för att kolla på nissan, det blev vinst. Men såg nästan ut som dom skulle förlora ett tag. På vägen hem blev det mycket prat om allt och ingenting.

Tack Amanda för att du är så bra på att lyssna. Du är guldvärd. Hoppas jag finns där lika bra för dig som du finns för mig. Massa kärlek till dig min vän ♥

Nu säger jag godnatt, för jag är riktigt trött. Vi hörs imorgon sötisar.



Kommentarer
amanda

Du är underbar vännen, är så glad att jag har dig!!! MEGA MKT KÄRLEK TILL DIG!!!

2011-01-21 @ 17:42:39
URL: http://amandawencel.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0