Innebandy.

Tyvärr förlorade Nissan idag, tråkigt. Men Onsala var riktigt duktiga och spelade väldigt säkert. Nu har jag precis plockat iordning på mitt rum och så har jag och älsk bytat sängkläder. Det bästa som finns är nya sängkläder (?) så fult sängkläder låter ändå haha. Längtar typ tills jag kan gå och lägga mig, hehe. Men först ska vi spela bingolotto.. vet att ni säkert tänker att vi är värsta pensionärerna, men skratta lagom om vi typ vinner en bil eller något. Okej, chansen är inte så stor men ändå :) Sen så finns det inte så mycket annat att göra en söndag heller. Nu ska jag dra mig upp till tvn. Vi hörs nog senare, hoppas jag vunnit en bil då..blink*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0