Hos Nikki & Mackan !

Efter ljuspartyt åkte jag och älsk upp och kollade på volleyboll. Men tyvärr så förlorade Hylte. Nu är vi hos Nikki och Marcus. Jag och Nikki har suttit och kollat på lägenheter, är riktigt roligt. Får la se om de blir flytt till stan snart eller inte. Ska snart åka hem och hämta Lova, för mamma och pappa jobbar imorgon. Ska sova i lägenheten inatt tror jag. Får la ta tag i Adams tvätt imorgon skulle jag tro ;) haha.

Köpte ljus på ljusparyt förresten (ganska logiskt), så kommer dofta ljuvligt i mitt rum sen när jag fått dom. Jag ska också ha ett ljusparty nu framöver..  så då får ni ta och komma tycker jag! :) näe nu hinner jag inte sitta här och skriva mer..  pusss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0