Dålig uppdatering, jag vet.

Har varit usel på att uppdatera dessa 2 dagarna, men har inte haft lust alls. Men igår iaf så gick jag upp tidigt för att ställa mig på bakluckeloppisen, men gav tyvärr knappt några pengar. Hade roligt iaf med moster & kusinen. När jag kom hem var jag helt slut så somnade gott i mammas och pappas säng.

Vid halv 6 åkte vi till torup för att spendera även kvällen med moster, mikael och kusinerna. Vi åt pizza, spelade vem vill bli miljonär och wii. Kvällen bjöd på väldigt många skratt. Får absolut göras om tycker jag.

I eftermiddag blir det att kolla på innebandy, herrarna spelar seriefinal i innebandy. Kan ju bli riktigt spännande. Kom upp och kolla halv 4 vettja ;)
Hörs senare, nu måste jag få i mig lite frukost innan jag hungrar ihjäl.



Kommentarer
Linnea

Du kommer la och kollar på vår match? :)

2011-01-16 @ 11:36:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0