4 Januari. 2011

Gick upp tidigt idag, lite innan 8. Sprang bort till klädhörnan för dom hade 50% på allt idag, hittade en väst & en lite finare tunika typ och så köpte jag 2 fina tröjor till Adam. Efter det skulle mamma och Lena åka till ullared, så jag hängde med dit också. Där hittade jag ett par byxor och en skjorta. Riktigt nöjd med mina köp som jag gjort idag. Kanske kommer upp bild lite senare på vad jag fyndat idag.

Nu är jag riktigt trött, hade behövt vila en stund men det hinner jag inte. Måste duscha och lite sådär för vid 5 ska jag och Adam vara i rydö, vi ska åka till Falkenberg och kolla på fotboll med hans mamma och pappa. Det är Hylte som spelar, kan faktiskt vara roligt att se. Hinner nog inte skriva mer innan jag sticker, så vi hörs ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0