Sover i Rydö inatt.

Har inte hunnit blogga så mycket idag insåg jag nyss, tiden har inte räckt till. Va nere på samhället och gjorde lite ärenden tidigare idag, hämtade bland annat ut paketet som kommit med alla ljus från ljuspartyt. Fixade iordning det sen när jag kom hem. Riktigt fina grejjer, ska försöka hinna med att visa er det imorgon. Sen kom älsklingen en runda, och sen åkte jag till Rydö där jag är nu. Passar Kajsa, fast nu har hon gått och lagt sig. Väntar nu på att Adam ska komma hit också, vi ska nämligen sova här inatt. Mysigt! Har inte så mycket mer att skriva, så vi hörs väll imorgon, hoppas ni har haft en riktigt bra alla hjärtans dag.


Sööööta Kajsa, världens goaste tjej ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0