Lilla hjärtat.

Min lilla vovvsing började bete sig konstigt idag, kunde inte röra henne eller någonting. Spydde och hade sig också och gick konstigt. Så fick åka in till slöinge med henne, stackarn. Hade sån tur för när jag ringde min moster för skulle kolla med nummer och sånt då skulle dom också dit med sin hund. Så vi åkte ihop dit, skönt att inte behöva åka själv. Ni är verkligen guldvärda. Lova fick åka med oss hem igen i alla fall, men hon fick sprutor och sånt, för dom kunde inte direkt hitta något. Hon hade dock fortfarande betett sig konstig, så vi får la se. Annars får jag åka in med henne dit igen imorgon. Ska se om hon vill lägga sig i soffan med mig nu och titta på let's dance. Har ju missat nästan hela programmet nu, men men.

Tråkigt också för skulle ju åkt till Amanda och sovit där inatt och så. Kajsa fyller ju år, så skulle fira henne lite och ge henne presenter och sådär, men får bli en annan dag istället. Typiskt!

Nä orkar inte skriva så mycker mer nu, är helt slut verkligen. Hoppas ni haft en bra fredag i alla fall.
Kram på er!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0