Jobb + kalas.

Nu ska jag ärligt talat säga att jag är helt slut. Känner mig så himla trött och huvudet sprängs snart.

Idag har jag jobbat mellan 7.30-15.15, har haft så himla roligt idag. Trivs som fisken i vattnet på dagiset. Dom är så himla underbara där. Efter jobbet åkte jag hem och fixade mig snabbt och sen upp till min älskling. Gjorde en ananaspaj och en blåbär/hallonpaj. Vid halv 7 var det dags för kalas för Adam och Kajsa. Blev mycket trevligt! Nu är jag hemma hos mamsen&papsen och snart kommer även min älskling hit ♥ Blir nog att vi går och lägger oss rättså snart, för imorgon bär det av till malmö tidigt på morgonen. Ska dit och sova på hotell med Adams familj, mysigt. Så ni kan nog räkna med att uppdateringen blir dålig här, men ska försöka slänga in något inlägg. Ha de så bra, kramisar från mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0