Jag är då rolig ibland asså.

Filip ringde hem när han hade slutat skolan och frågade om vi kunde hämta honom. Då sa mamma att hon kunde men då erbjöd jag mig att göra det för skulle ända åka iväg sen för skulle till Adam. Det roligare va att jag åkte direkt till Adam istället och efter en stund ringer min mobil och de är mamma. - Har du glömt Filip eller, för han ringde mig precis och sa att han fortfarande står och väntar. Kom på mig själv, visst sjutton.. men de hade jag antagligen glömt. Så fick dra på mig ytterkläderna igen och åka och hämta honom. Shit, hur kan man glömma en sån sak?!? Hade inte ens tankarna på att jag skulle hämta honom. Tänkte la på allt annat, för tänka är jag ganska bra på.

Åkte i alla fall till my love och va där ett tag, åkte sen vidare till Linnea. Var år och dar sen vi sågs sist så det var på tiden, alltid skönt att få prata av sig med dig gumman ♥ Jaja, nu har jag precis duschat och strax åker jag upp till Adam igen. Tänkte jag skulle laga lite mat till oss medans han spelar xbox med grabbarna. Sen blir det såklart massa mys och så är de ju 2 bra tv-program ikväll. Nu blev det ett väldigt långt inlägg.

Vi hörs när vi hörs hörrni.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0