Helgen som varit.

Herrejösses vad dålig jag har varit på att blogga. Men jag skyller på att jag har varit sjuk, för det har jag verkligen varit. Har inte ens orkar sitta vid datorn. Har varit sjuk sen i tisdags förra veckan och jag kan säga att jag är fortfarande inte bra, i alla fall inte i halsen. Men får hoppas det släpper nu i veckan. 

I lördags hade vi kalas för mig, släkten och nära och kära var här och firade mig. Blev en väldigt lyckad kväll och jag höll mig vaken trots att jag inte mådde jätte bra. Fick en massa fina presenter, ska visa er i ett senare inlägg. Vi åt en riktigt god smörgåstårta och det blev massa över. Så åt smörgåstårta dagen efter också, så nu är man verkligen inte sugen på det längre. I söndags var det min födelsedag, 20 år fyllda. Börjar bli stor nu asså, haha. Känns 1000 gånger bättre att vara tjugo än tråkiga 19. Fick presenter av mor&far och lillebror. På kvällen blev det solsidan, timeout & såklart wallander. En mysig kväll med min älskling. Så tusen tack alla för att ni kom och firade mig i helgen och för alla fina presenter jag fått. Och mamma och pappa ni är guldvärda som fixat min födelsedags fest och allt därtill, massa massa kärlek till er ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0