Härligt att träna.

Efter att inte ha varit på aerobicen på 2 veckor så va det extra roligt idag. Detta är verkligen något som passar mig som handen i handsken. Tycker det är skit roligt. Kul att Bella är med också så jag får träffa henne. Nu har jag precis duschat och sådär. Väntar på att min kära pojkvän ska komma hit och sova med mig inatt, men han tränar fotboll till kl 22 eller något. Stackars dom i detta vädret, usch. Nu vill vi att våren ska komma. Nähä om jag ska plocka iordning alla grejjer och kläder till imorgon så det är klart. Bättre att ha allt färdigt så man kan sova en kvart extra. Blir uppstigning vid kvart över 5, hehe. Vi hörs imorgon hörrni, take care! :*

Hur gött ser inte de där ut?
Gammal bild på mig, nikki och frida.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0