Wooork !

Har inte hunnit med att blogga idag, blev jobb för min del mellan 9.30-16.30. Gött! Efter det åkte jag direkt till mormor&morfar och hämtade Lova som dom passat idag. Sen hem och laga mat med mitt hjärta. Om en liten stund ska vi åka och kolla på fotboll. Hyltes b-lag möter torup. Så Nikki ska med kolla, så vi ska hämta upp henne innan också. Inte så roligt väder att kolla i men det får gå en då. Regnkläderna får åka på. Får hoppas att min huvudvärk släpper bara.

Mamma ringde innan idag också och sa vad jag får tillbaka på skatten, blev en del ändå. Trodde faktiskt inte jag skulle få riktigt så mycket. Är glad att jag slapp betala.

Näe nu ska vi åka, ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0