Lugn lördag

Halva dagen har bestått av fotboll, kollade både på a och b-laget. Men det var riktigt gött att sitta där i solen, ser ut som en kräfta i ansiktet nu typ.. haha! Resten av dagen har vi legat i soffan och slappat, även varit i Rydö och hälsat på Adams föräldrar. Nu är jag hemma hos mina föräldrar, för A kör sina kompisar till stan. Hoppas han kommer hem snart, börjar bli lite orolig, har tagit lång tid tycker jag och han svarar inte på sms.. aja han dyker la upp snart. Eller inte, han va inte ens i stan nu när han ringde. KUL!!! Får jag vänta länge till.. lär ju somna innan.



Kommentarer
sandra

Det tycker jag med, var ju så sjukt längesen! "/

2011-04-09 @ 23:03:59
URL: http://swump.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0