Helgen som varit

Som jag alltid brukar skriva så har jag inte haft tid att blogga, har varit andra saker som gått före. Helgen har varit bra, i lördags blev det utgång med Nikki och Johanna. Det var trevlig men blev lite för mycket för mig. Mamma och pappa har även kommit hem, bruna och fina. Igår mådde jag som jag förtjänade.. vilket var mindre bra men men. På kvällen mådde jag bra igen, då åkte jag och A och kollade på stockholm båstad och film hos Nikki och Mackan. Bra avslut på helgen.

Idag har jag jobbat mellan 8.15-15.30 på Lönnens förskola. Imorgon är jag ledig, om jag inte blir inringd på morgonen. Sen ons-fre blir det jobb pysslingen i Torup. Gött!

Nä nu ska jag börja göra mig iordning för att gå ut och gå en runda med Bella.
Vi hörs senare!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0