Halmstad

Vid middag åkte jag och min bror till stan, han skulle ha ny jacka och skor bla. Vi hittade allt de han skulle ha så det var ju bra. Råkade köpa en tröja till A också igen, haha. Tyckte den va så snygg så var bara tvungen. Sen köpte jag nya kuddar till lägenheten också. Blev ett par skor också, men dom fick jag i princip gratis så det var ju bra. Hittade en del kläder jag ville ha, men får vänta till nästa månad.

Pappa har varit i Tyskland idag med, så han hade köpt en del till mig och A. Gött. Billigt och bra blev det med, tack snälla pappa ♥♥♥

Dom ringde från dagis innan också så imorgon blir det jobb, gött!

Nu ska jag hoppa in i duschen, ha de bäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0