Filmen va bra!!!

Tyckte verkligen om filmen, det var så himla fint budskap i den. Den var både rolig men samtidigt lite sorlig om man kan säga det. Tårarna kom nästan ett tag där..

Haha jag och A hade lite roligt i bilen på vägen hem, han ba: asså jag har varit fisnödig sen typ halva filmen.. okej tänkte jag, bara du inte fiser här och så skrattade jag lite. Så säger han, om du slutar skratta så fiser jag inte.. då börjar jag ju gapflabba istället typ.. och ja som sagt.. då fick jag stå mitt kast.. i min bil och allt.. haha.

Hemma igen nu iallafall och även ikväll får det bli fotboll på tv.. men jag tänkte snart gå och lägga mig eftersom jag börjar jobba halv 7 i torup imorgon. Tidigt, tidigt!

Natti natti goingar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0