Wohooo, jag är grym!

Vann 1200 på bingon idag, köpte för 200. Så rätt jävla gött, att det äntligen var min tur att vinna sista gången :) hiih. Visserligen så delar jag och adam men han fick lite mer förra gången så då tar jag lite mer av pengarna nu, mohaha! Kvällen räddad iaf.. ska strax kolla på idol för missade ju det nu pga bingot..  sen blir det sova. Upp vid halv 6 imon och jobba på malmis, va ett tag sen nu.

Förresten roligt med så många kommentarer på om jag ska ha långt eller kort hår.. flesta tyckte långt och det gör nog jag med. Fast så jävla skönt att inte ha för långt också (a) haha. Fast kommer vilja klippa det kort någon gång igen det är jag helt säker på. Nä nu idol - sen sova, så vi hörs imorgon.


Kommentarer
keela

vad kul att du gillar den!:) kika gärna in igen vettja :)

2010-09-30 @ 13:10:21
URL: http://keeela.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0