täppt i näsan

åh, vaknade vid 8 idag och då kunde jag inte sova mer. De är denna allergi eller förkylning som gör det. För går inte ligga ner om man är skit täppt i näsan, eller det är åtminstonde jobbigt! Bara jag vaken i huset också så är ju helt dött, fast Lova kom och gav mig en blöt puss men sen så stack hon tillbaka till mamma och pappa igen, haha. Så vad händer idag? Det är nog rätt mycket jag ska göra idag för jag bara skjuter upp allting.

  • Packa är ett måste, iaf en del.
  • Ringa Linnea och bestämma vem som ska ha med vad.
  • Åka ner till konsum och kolla om dom har ögonbryn&frans färg
  • Slinga håret (?) borde göras idag. Kommer la inte ens bli av
  • Ikväll är det kalas hos Rasmus, min kusin :)

    Som ni ser har jag rätt mycket att pyssla med idag, ska nog sätta igång nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0