Sweet home

Då var man hemma från turklandet, eller kom hem igår kväll men orkade inte direkt skriva då. Men har haft en helt okej vecka, vissa saker bättre vissa inte. Vädret var iallfall toppen! :) köpte inte så mkt där nere men lite iaf, kommer nog bild på det sen. Är iallafall skönt att vara hemma igen, fast det är rätt många grader kallare här. Men man saknar ju dom här hemma så mkt, sen var det ju inte så roligt att vi blev förföljda heller, men men. Idag har jag varit på 70-års kalas, adams mormor fyllde år! Trevligt :) nu ska jag snart gå upp och kolla på fotboll! Så måste skynda mig lite nu. Pratar med världens bästa Hannah i telefon nu, fan vad jag saknar henne! <3

Lägger nog in bilder sen så håll koll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0