Snart äre helg :*

Det är redan torsdag, gud vad dagarna går fort. Snart 1 vecka sen vi var i turkiet. Idag har jag än så länge varit ute en morgon runda med Lova och sen har jag varit nere i affären och handlat lite mat och hunnit laga en god kasslergryta :) är ensam hemma, mamma och pappa är i örkelljunga med mormor&morfar.. dom skulle lämna husbilen där eller var det nu var. Men dom är la hemma om sådär 2 timmar igen. Gud vad jag är rastlös..vill jobba!!! Vad händer i eftermiddag liksom.. ingenting? Och jag som vill att det helst ska hända något hela tiden. Nä bara och bita ihop, som mamma&pappa säger det finns alltid något att göra.. fast då är det aldrig något roligt, bara sånt som klippa gräset, styka, tvätta .. haha ja ni vet. Nu ska jag plocka iodning disken sen blir det att gå ut en runda med lova igen. Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0