Sjuk?

Har inte mått såhär dåligt på länge, känner mig helt matt.
Vet inte om det är allergi eller om jag är sjuk ens en gång (?)
Känns ju som det är allergin fast värre än vanligt då, ändå har jag sjukan..
Just nu önskar jag att mamma va hemma, så någon tog hand om mig!
Men inte de inte, får klara mig själv.. fast har ju 2 husdjur iaf.

Har fotbollsträning ikväll också som jag helst inte vill missa, men som jag
känner mig nu så kan jag ju bara glömma den :( bläää.

Snart kommer nog Edwin min lille kusin hit, skulle passa honom en stund.
Inte för att jag kanske är så rolig nu men iaf! Vill helt gå och lägga mig igen.
Nä nu ska jag sluta skriva för annars blir det bara massa klagande.

Hoppas ni mår bra iallafall. Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0