Nä nu ska jag ta tag i detta :)

Hur svårt kan det vara att uppdatera iaf minst 2 ggr om dagen egentligen?
Hehe nu ska jag fan försöka igen, som alla andra gånger! :)
Är redan vaken, ville ju sova längre men går det inte så går det inte.
Mamma och pappa är hemma nu, bruna och fina. Pappa är fan värsta negern :o
Vill också vara bruuuuun (a) helst så som pappa men de blir jag fan inte.

Idag blir det nog att åka ändå upp till lerkil och kolla på filip :o fan göteborg typ.
Va vi som skulle köra idag, och pappa har själv match så han kan inte.
Så jag får helt enkelt köra då, men det går nog bra. Tänkte ta en sväng inom
ikea också då, haha ;) lite smart får man ju allt vara. Behöver lite nytt till mitt rum.
Nä nu kurrar det i magen, så ska äta lite frukost när den ändå är framtagen.
Ha en bra dag :)


Fett cool är jag, och jag menar det. Yaaay! *


Kommentarer
Anonym

snygging! <3

2010-09-05 @ 12:32:28
URL: http://linnealinusjohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0