Lite tur skadar inte :)

Va ute och gick med nikki för en liten stund sen, fast gick bara ner till samhället och tillbaka. Jag hämtade ut ett paket ifrån H&M, va lite nya underkläder vilket alltid behövs! :) passade bra iaf! Sen skulle jag lösa in mina trisslotter så tog jag en ny och resten pengar, 75 kr. Skrapade den när jag kom hem sen och då vann jag 50 kr, så idag hade jag visst tur som jag inte brukar ha. Vi träffade linnea när vi var i samhället också så vi stog och snackade ett bra tag, trevligt ♥ Nu väntar jag på att maten i ugnen ska bli klar, mamma har gjort någon god gratäng tror jag, sen vid 8 blir det såklart att kolla på fotbollen..  men det gillas inte att de är idol idag också, men får la ladda ner det sen eller något, kanske går att kolla på hemsidan? Aja det löser sig alltid! 



Kommentarer
FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-07 @ 21:13:24
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0