Kan inte andas

Fyfan vad täppt jag är i näsan.. får fan ingen luft snart eller jo fast hatar när de bara går att andas genom munnen haha eller hur man nu säger! Tog med kameran till kalaset men tog jag några bilder.. som vanligt inte. Kom på kameran när alla var på väg hem.. smarta jag. Inte fick man se idol där heller.. för de va några som hellre ville se på ullared, buhu. Programmet har ju inte kommit in på tv4 play heller .. så får la vänta eller får de bli att kolla på framträdandena bara :) sen blir det sova.. upp tidigt imorgon och det är jag inte van vid nu.. ska bli spännande att jobba på dagis imon faktiskt! :) hörs imorgon om hur det gått osv. Natti nattt ♥


hade inte varit fel med värmen i turkiet nu.. här är fan fett kallt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0