Jobba

Fått 2 samtal idag, så imon ska jag jobba på dagiset här vid mig :) första gången faktiskt men jag hoppas att det går bra. Sen på torsdag så ska jag till malmagården och jobba lite. Skönt då får man en liten slant i oktober också. Blev fan glad när dom ringde, för det suger att bara vara hemma varje dag.. blir långtråkigt! Så det är bara bra. Just nu försöker jag att rensa lite bland mina kläder men det går inte så bra.. pga allergin. Att man inte ens ska kunna städa utan att behöva nysa och att näsan börjar rinna och ögonen :/ aja. Får överleva detta. Bilderna kommer jag lovar.. bara jag får tid till det så. I veckan kommer dom upp iallafall. Nu ska jag fortsätta så att jag kan bli klar någon gång för ikväll ska jag nämligen på kalas hos kusinen. KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0