Jag kan vara duktig faktiskt!

Sov i lägenheten inatt och vid 10 ringde mamma och väckte mig och lova. Hon sa att hon och pappa kunde möta mig om jag gick hem, rätt långt faktiskt! Men klädde på mig snabbt och gick direkt, trodde ju dom hade kommit långt, men nej.. jag va nästan hemma när jag mötte dom.. silka slöfockar! :) haha. Duktig av mig att gå den långa biten iallafall..men de behöver jag. Tänkte snart laga lite middag här hemma, eftersom jag anser mig själv göra godare köttfärssås än vad mamma gör ;) hihi. I eftermiddag ska nog jag och adam till stan, blir kanske lite shopping.. va ett tag sen kan jag säga. Kanske får bli en ny mobil till mig också (a) vem vet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0