Jag är sjukare än sjukast typ!

Fyfan... känns allvarligt som jag ska dö snart eller något. Allergin tar kål på mig.
Känns som jag har feber också, fast jag vet att jag inte har det.
Ringde te sjukstugan innan också men dom kan ju ta sig i röven eller något.
Skulle ringa dit imon igen vid 8 :o orka det. Tycker mamma kan ringa åt mig (a)
Men nej, nu är jag vuxen och måste göra det själv hahaha. Aja bara och göra det.
Får la se om det är bättre imorgon eller inte, ska nämligen in till stan då.
Ska växla pengar till resan med pappa där istället.. för dom skulle ändå in på lite ärenden. Så hoppas fan att jag är piggare imorgon, och speciellt tills vi ska åka.
Aja nu ska jag dra, blir film och mys vid tvn ikväll, hihi ♥


Kommentarer
Anonym

krya på dig gumman! du måste bli bra tills vi ska åka <3 när ska ni till stan imon? Tänkte ifall ni kunde ta med legginsen och se ifall dom går att byta? <3

2010-09-06 @ 20:24:02
URL: http://linnealinusjohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0