halva dagen har gått

och jag har iaf hunnit med en del, varit på apoteket och sen varit på hylte zoo en runda med mamma. Har köpt en sån tratt te geischa, stackars katt! :( hon har ett äckligt kött sår på halsen som bara blir värre och värre så vi får se om detta hjälper nu. Men hon går typ in i allt .. fast inte så konstigt hade med varit irriterad om någon tvingat på mig en tratt haha. Köpte lite godis te Lova med :) Sen kom Linnea hit en runda, vi kollade lite vad hon skulle ta med och vad jag skulle ha med. Så det blir nog bra. Fast känns som det är mycket man ska få plats med ändå. Men det löser väll sig. Får se om mamma har lust att slinga mitt hår snart eller inte, för ska ju på kalas vid halv 6. Hade velat träffa bella med men får se hur mycket tid det blir över. Nu ska jag tjata lite på min söta mamma ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0