GAAAAAAAAH

Fan vad irriterad jag blir nu.. hade skrivit ett långt inlägg och så bara försvann allt! Åh.. jäkla blogg.se. Får la börja om igen då, är ledig idag iallfall från jobb.. fast finns ju mycket annat att ta tag i. Orkar egentligen ingenting idag, allergin har tagit över som vanligt och då är inte mitt humör det bästa heller. Så tråkigt. Ska laga mat åt min man nu som kommer hem på lunch, så snäll jag är. Sen ska jag slänga in en omgång med tvätt också vilket betyder att jag är snällast, hihi. Förresten roligt med så många besökare igår :) undra om det kan ha varit för turkiet bilderna? ;) aja roligt när det stiger iallafall. Nä nu får jag ta tag i maten. Vi hörs senare! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0