Förändring på bloggen :)

Ändrat lite på bloggen, tyckte att det var dags nu. Blir aldrig riktigt som jag vill men så är det när man inte är så duktig på det här med bloggdesign! ;) tyckte svart kändes så tråkigt nu så de får bli rosa ett tag, haha. Kan aldrig bli för mycket av rosa, det vet ju alla som känner mig (a) hihi. Sitter här i min ensamhet och lyssnar på lite musik nu.. funderar på att gå ut en runda för lite frisk luft. Vid 7 ska jag åka på bilbingo.. det är sista för i år. Så jag hoppas verkligen turen är på min sida idag. Känns som inget går vägen för mig just nu.. så lite tur tack!



Kommentarer
Anonym

nee rosa är ju din bag ;) haha! Va fint de blev med bilden på oss (a) <3

2010-09-29 @ 20:57:07
URL: http://bellafarago.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0