blåbärspaj

fick nyss ett ryck och gjorde en blåbärspaj, så duktig jag är. Nu får vi bara hoppas på att den blir god också. Men blåbärspaj kan typ inte bli annat än god, hihi. Hoppas mamma och pappa är lika sugna på det som jag när dom kommer hem ifrån stugan. Vräkte nyss i mig 3 bullar också, haha. Nyttiga evelina är framme, jag älskar inte allt onyttigt, verkligen inte (a) haha. Nä nu ska jag ta en dusch tror jag, undra om jag hinner de innan pajen är klar? 10 minuter på mig typ, brukar duscha i 30 minst.. haha. Får helt enkelt duscha S N A B B T ! Sen jag flyttade hem igen har vi visst användt mer än dubbelt så mycket vatten, undra om det kan bero på mig? aja. bye bye!


Kommentarer
Anna

Jaa, precis. För mig har det alltid fungerat jättebra :] dock hade visst vissa inte fått lika bra resultat, så man får vara försiktig. Stor kram!

2010-09-08 @ 15:10:57
URL: http://madeinjapan.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0