Bläääääää

Fan vad allt känns tråkigt nu dåååå.. blev helt nere! :( antar att jag är rastlös? längtar fan tillbaka till skolan och då är non inte allt som det ska trorja. Men händer liksom inget roligt här hemma eller i mitt liv just nu känns det som. Vill ha något att se framemot men det har jag inte heller, eller jo festen på lördag ska bli rolig som fan :) och då jävlar säger jag bara.. då ska det inte finnas några gränser!:D nikki och linnea kommer och hämtar mig snart, ska planera lite och så tror jag. Sen ska jag träffa bellis, hihi. Vi ska ut och gå. Blev inget med amanda :( och jag känner att jag verkligen måste röra på mig.. går inte att sitta inne och inte göra ett skit varje dag.. man blir ju typ knäpp av det!

+ jag är verkligen i behov av en ny mobil nu, min samsung börjar bli lite old nuuu.. den hänger inte med!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0