Alltid roligt med kalas

Träffar inte släkten så ofta så därför är det typ roligt när det är kalas och det finns ofta något roligt att prata om. Alltid massa gott att äta också, så man känner sig helt fet när man åker därifrån. Denna gången var det Rasmus som hade kalas, tänk att han redan är 10 år.. tiden går verkligen fort. Vi var inte där så länge typ 3 timmar bara, alla ska ju upp tidigt imon så. Tog fan med mig kameran dit ju, men glömde av den sen.. typiskt mig! Alltid roligt med lite bilder ju. Men men, kollade halva idol där med, men sen säger mamma o pappa efter halva att vi ska åka hem så himla irriterande, men ska kolla på datorn sen trorjaaa. Nä nu ska jag dra mig från datorn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0