aaaaatjoooooo

har varit ett himla nysande på mig idag, allergin tar fan kåååål på mig! :( buhu! Men går ju inte göra något åt den verkar det som. Igår var de ju bra men idag mindre bra går ju fram och tillbaka. Väntar just nu på att maten ska bli klart vilket jag tror den är vilken sekund som helst. Ska bli gott medl lite mat. Sen kommer det lite gäster hit vid halv 3 och då ska vi äta glass..  mums! Vid halv 6 ska vi till adams söta farmor och äta lite mat också, sen efter det åker vi på bilbingo och jag har bestämt att det är jag som vinner massa pengar idag (a) så håll tummarna för mig! Förmiddagen har varit skit tråkig, men känns som eftermiddagen kan bli rätt bra så får hoppas på det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0