21/9-10

I eftermiddag har jag varit med bellis, hon ringde mig innan och frågade om vi kunde hitta på något. Jag hade skit tråkigt så värsta bra, haha. Varit ute och tagit lite fina bilder eller några blev iaf fina tror vi! Tänkte lägga in dom på datorn strax! Kul att träffa dig idag gumman, var ett tag sen nu. Sen åkte vi och köpte varsin chokladboll, mums! Sen körde jag hem henne. Kom på en sak när jag körde hem, fan va det är skönt att köra bil helt ensam, kan sjunga hur falskt man vill... lyssnade dock på nelly - just a dream så är så fett bra men inte så lätt att sjunga till kanske men aja nog tjatat om det. Åkte upp till nikki och kollade in lägenheten igen, riktigt fint dom har fått det! Sen körde jag hem snabbt som attan och skulle kolla på idol, då sitter min väldigt söta lillebror och kollar på något annat och vägrar byta kanal och jag får inte in fyran på min tv där nere..  jobbigt med småsyskon ibland. Men hann se halva tillslut iaf efter massa bråk haha (a) nu ska jag kolla igenom bilderna lägger nog in några sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0