Vilken dag säger jag bara!

Har jobbat idag, trots min allergi! Måste ju ta de dagarna jag får, vill ju gärna ha lite pengar i månaden. Men de va inte roligt kan jag säga, nyser stup i kvarten och ögonen rinner och ja allt. Ska ringa till doktorn imorgon igen, och be om dom skicka mig till halmstad, så jag får en tid där istället. I hylte händer det ju inget direkt! Jaja, när jag kom hem åkte jag med mamma och brorsan te klädhörnan, han skulle ha en jacka och något. Jag nöjde mig med en tuttifrutti klubba (a) haha. Sen efter det gick jag ut en runda med bella, alltid lika trevligt! Finns alltid något att prata om. hihi. Nu ska vi snart äta här hemma, blir räk macka eller något sånt tror jag mamma sa, mums! :) hörs kanske sen om jag orkar skriva mer, tror nämligen jag ska lägga mig rätt tidigt idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0