Världens bästa Farmor! ♥

Jag saknar dig.. du var bäst! Till dig kunde jag säga allt och det jag visste va att du inte skulle säga det vidare. När jag var ledsen var det dig jag alltid gick till. Allt vi gjorde tillsammans var bättre än allt annat. Mådde så himla bra när jag var hos dig. Varför skulle den hemska sjukdomen drabba dig? :'( Du var en omtänksam person som tänkte på alla och du ville alltid alla ditt bästa. Saknar att få följa med dig att handla, baka, och speciellt att sova över hos dig. Det bästa var när du kliade mig på ryggen ända tills jag somnade och när jag fick frukost på sängen nästan varje gång, saknar allt vi gjorde! Det finns verkligen bara en som du och ingen kommer någonsin att ta den platsen du har i mitt hjärta. Jag ångrar så himla mycket att jag inte var mer hos dig under tiden du var sjuk, men hatade att se dig lida. Det värsta jag någonsin varit med om. Till stor del var jag nog rädd för vad som skulle hända. Jag ville bara att allt en dag skulle bli bra igen. Jag tror ingen förstår hur mycket jag verkligen saknar dig... kom tillbaka älskade farmor! Jag behöver dig ♥


Kommentarer
Anonym

<3

2010-10-27 @ 11:32:50
URL: http://bellafarago.blogg.se/
Nikki

åhh gumman <3, visst sakar vi dem i bland, riktigt mkt, dem som alltid fanns vid vår sida när någonting hände, dem tyckte så mkt om oss, men gumman, en sak vet jag, dem är i himmelen ovan för oss, och jag lovar dem är med oss även om vi inte vet om de.



Love you..



/ Nikki

2010-10-27 @ 12:28:58
Nellie ;*

Jättefint! <3 Saknar henne med.. :'(

2010-10-27 @ 20:23:23
URL: http://nezziiie.blogg.se/
Marie

Det var verkligen fint skrivt Evelina. Jag vet att även du har en särskild plats i mammas hjärta. Jag saknar också henne väldigt mycket.

2010-10-30 @ 15:07:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0